Pmail v siti Novell (fwd)

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Wed Jun 3 15:31:54 CEST 1998

---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 29 May 1998 10:45:18 +0200
From: Gymnazium Nad Aleji <GALE1-AB at JONAS.HIEDU.CZ>
To: Multiple recipients of list STR-SKOL <STR-SKOL at CESNET.CZ>
Subject: Pmail v siti Novell

Dobry den,

pouzivame ve skole Pegasus mail pro lokalni postu. Radi bychom tento program
pouzivali dale i pro email pres internet. SLusel jsem cosi o porgramu
Mercury, ktery by mel fungovat jako SMTP mail server a tak vymenovat postu s
jinymi servery. Hlavne jsem slysel to ze je to freeware, ale na internetu
jsem nalezl pouze sharewarove verze.

Jak to tedy je? pripadne kde se da ta free verze sehnat a jakou verzi Pmailu
doporucujete? My mame cosi prehistorickeho.

Diky
Seget Martin

|      Gymnazium Nad Aleji      |
|         Nad Aleji 1952        |