Outlook express a HTML

Hanus Adler had at pdas.cz
Thu Jun 4 13:31:29 CEST 1998

On 3 Jun 98 07:05:05 GMT, Breta Benes <breta.benes at post.cz> wrote:
>Kdybych mel byt prijemcem takovych zprav, spise bych privital zpravu "V
>priloze ti posilam ..." a v te priloze by byl ten krasny dokument z Wordu,
>Excelu, ... treba i s obrazky, zvuky, animaci, ... ale ZAPAKOVANY!

ja zase ty ,,krasne`` dokumenty z Wordu, Excelu a dalsich programu,
omezenych jen na vybrane OS, bez vahani mazu. Nemam cas na Windows --
jsou moc pomala, nestabilni a spatne se mi v nich pracuje, protoze se
vubec nedaji nastavit podle mych pozadavku. Naproti tomu HTML nebo PDF
si mohu precist rychle a snadno na 16 (ci jeste vice) platformach; HTML
dokonce i na znakovem terminalu pomoci lynxu.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.