Outlook express a HTML

Vlach Vladimir vlach at sporty.cz
Thu Jun 4 15:27:26 CEST 1998

Bohuzel jsem nenapsal proc to potrebuji, takze to ted nahrazuji.
Chtel bych rozesilat nejake informace mailem a objednavalo by se to v
nekolika verzich:
1. text ASCII
2. text ISO-8859-2
3. Html pro outlook (prece jenom hodne pouzivany pod Windowsama)
4. Premyslym nad Netscape :)

Take bych nebyl jako uzivatel rad, kdyby mi to nekdo posilal jen pod jeden
program.
S pozdravem
Vlada Vlach vlach at brn.czn.cz
Brno        ICQ: 9511246