NSN 3.01g

Lukas Mizoch xmizoch at prf1.osu.cz
Fri Jun 26 10:25:23 CEST 1998

Dobry den.
Nainstaloval jsem si Netscape Navigator 3.01 Gold, ale dela mi to
podivne veci. Dve nejdulezitejsi jsou:
1. Pokud si vytvorim nejakou sablonu a dam Soubor/Novy/Ze vzoru, pak
mi to nacte soubor do Navigatoru. Kdyz pak kliknu na ikonu Edituj,
soubor se nacita asi 3 minuty, nekdy se nenacte vubec. Dale jsem
zjistil, ze pri editaci libovolneho souboru se tento soubor nacita
velice, velice pomalu do prohlizece. Jedinym resenim pro zrychleni je
vzdy uzavreni editoru.
2. NSN 3.01g mi absolutne neakceptuje HTML 3.0, jako treba znacky
α, matematicke symboly apod. Myslel jsem, ze to tato verze
Navigatoru bude umet, zvlaste kdyz mi do mych dokumentu cpe na
zacatek nejake <!DOCTYPE ... HTML 3.2//EN>. BTW, to se lidi v Infime
trochu sekli, v ceske verzi by asi melo byt HTML 3.2//CZ.
Pokud by nekdo vedel odpoved na nekterou z otazek (pripadne obe), byl
bych mu velmi vdecen, kdyby mi ji poslal.
Posilejte prosim na xmizoch at prf1.osu.cz, nejsem clenem konference.
Dekuji predem.

| Lukas Mizoch, student   (ragimiri at usa.net) |
| Science Faculty, The University of Ostrava |
| http://ragimiri.base.org                   |
| http://ragimiri.home.ml.org                |
| http://lide.pruvodce.cz/ragimiri           |