Internet nebo internet?

Netraider mmares at mbox.vol.cz
Tue Mar 3 07:15:29 CET 1998

INTERNET JE VELKY PROTO VELKE I.

Berte prosim tento nazor jako humorne zpestreni teto diskuse....-:)))))

Hezky den preje NETRAIDER

Hokejove zpravodajstvi z Vysociny http://www.fmi.cz/private/netraider/obcasnik.htm
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------
Odesílatel: Marek Antos <antos at drson.lupa.cz>
Komu: smajlik at cs.felk.cvut.cz
Pøedmìt: Re: Internet nebo internet?
Datum: 2. bøezna 1998 17:05

On Mon, 2 Mar 1998, [ISO-8859-2] Luká¹ Mi¾och wrote:

> zatvrzele (i po urgenci) pouzivaji internet. Tim vlastne mystifikuji
> sve ctenare, protoze veta "...najdete to na internetu." znamena
> "...najdete to nejake spojene siti.". Ale jake a ci, tot otazka.

Prusvih je v tom, ze oni maji silu tuhle (pro mne zprznenou) verzi
Internetu prosadit u svych ctenaru, kterych je nemalo. Takze se nam to
muze nelibit, muzeme na ne nadavat (tady), ale to je asi tak vsechno, co s
tim muzeme delat.

Marek

Marek Antos             Internet Info               marek at antos.cz