Netaddress

Mostek Martin pilgrim at mboxzn.cz
Tue Mar 3 15:37:21 CET 1998

On  3 Mar 98 at 7:15, Netraider wrote:

> Dobry den,
>
> ja si pamatuji, ze netadress ma pouze jeden udaj. Tak bych tipoval
> stejny udaj i pro smtp server: pop.netadress.com ----------
Vcera jsem se tam zridil pop3 je pop.netaddress.com (pozor 2 d  a 2
s ), SMPT je mail.netaddress.com.
Je to mozna (vubec po dial-upu) docela pomale, ale uvidim az vic
ozkousim. Jen ty formality pri zrizovani pres web trvaly dost dlouho
(strasne pomale odezvy, chybova hlaseni...). Jinak ale fajn.
Free-mail s pop pristupem parada.
M/