Nova konference pro diskuse na temata z News on 'Net (fwd)

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Wed Mar 4 10:33:41 CET 1998

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 4 Mar 1998 09:44:18 +0100
From: Ladislav Zajicek <elzet at watson.bajt.cz>
To: Multiple recipients of list <news-on-net-public at bajt.cz>
Subject: Nova konference pro diskuse na temata z News on 'Net

Vazeni pratele, odberatele e-mailovych News on 'Net,

rozhodl jsem se zalozit novou - skutecne diskusni - konferenci k
zalezitostem probiranym v News on 'Net. Casto dostavam reakce na ruzne
informace internetoveho zpravodajstvi a jsem si jist, ze mnohe z nich by
zajimaly vic lidi a mohly je ponouknout i k diskusi.

Tematicky by se tato konference mela venovat zalezitostem Internetu v tom
smyslu, jak se mu venuji News on 'Net. Nejde tedy o konferenci pro
programatory (tech je po svete i u nas uz dost) a hlavne ne pro inzerci
jakychkoli sluzeb a produktu (autori junk mailu budou ihned odstrizeni).
Pujde tu spis o trochu obecnejsi pohledy na Internet a o nove trendy, coz
ale nijak nevylucuje erudici.

Byl bych rad, kdyby v teto konferenci neprobihaly nesmyslne nenavistne
slovni souboje, protoze jsou osklive ze sve podstaty a k nicemu. Ev.
extremy dopadnou stejne jako spammeri.

Pri zvazovani toho, jak konferenci rozjet, jsem se nakonec priklonil k
nejjednodussimu kroku - k prevzeti vsech adres z news-on-net at bajt.cz do
teto nove zalozene konference s nazvem news-on-net-public at bajt.cz, protoze
tak nejspis usetrim praci s prihlasovanim vetsine z vas.

Kdo se bude chtit odhlasit, muze tak ucinit zaslanim textu:

na adresu:  listproc at bajt.cz

Prihlasit se do teto konference muze kdokoli na stejne adrese zaslanim
textu:

subscribe news-on-net-public at bajt.cz vase_jmeno vase_firma

Sve diskusni prispevky zasilejte na adresu:

news-on-net-public at bajt.cz

Adresy prihlasenych uzivatelu nejsou pristupne a nikomu se nesdeluji.

Protoze tato konference bude snad nejvetsi na tuzemskem Inetu (ted cca
2260 uzivatelu), bude - z hlediska setreni kapacitami serveru a linek -
jen dobre, kdyz budete dodrzovat vsechny zasady strucneho sdeleni a
smysluplneho citovani pouze tech casti zprav, na ktere reagujete.

Toto sdeleni rozeslu jeste jednou v patek pro ty, kteri si ho dneska
vymazou pred jeho prectenim:)

Doufam, ze se vam v teto konferenci bude libit, ze se vzajemne budete
dozvidat leccos zajimaveho, i ze se vam tu bude dobre povidat s ostatnimi.
Jakekoli dotazy stran existence a spravy teto konference nezasilejte sem,
ale na mou adresu elzet at bajt.cz.

Dobry vitr do packetu,

L. Zajicek, Bajt