Co rikate Internet Exploreru 4

Hanus Adler had at pdas.cz
Mon Mar 9 14:40:22 CET 1998

On 9 Mar 1998 10:39:52 +0100, Petr Nachtmann wrote:
>V cem?

1. bezi mi na linuxu, mel jsem ho na hp-ux a solarisu a pokazde vypada
   stejne

2. u uzivatelu na winnt a win95 vypada skoro stejne a konfiguruje se
   stejne jako na unixech

3. nemusim se bat, ze mi nejakej uzivatel stahne odnekud nejaky ActiveX
   trojsky kun a zrovinka bude mit dostatecny prava na smazani
   drahocennych dokumentu vedeni firmy

4. communicator 4.04 mi zabira na linuxu necelych 14 MB (vsechny
   soubory; samotna binarka se staticky slinkovanym Motifem ma 8MB)

5. mohu mit bez jakychkoli problemu nainstalovano vic verzi (treba abych
   mohl testovat vzhled stranek ve starsich lec stale jeste popularnich
   verzich)

6. zdrojove kody budou k dispozici behem par dni

7. pri jeho instalaci nemusim restartovat a zadna nastaveni se mi
   nezmeni

8. umim diky nemu tvorit stranky, ktere lze zobrazit stejne dobre na
   Unixu, Windows i na jinych platformach

9. sice tak jednou za mesic nebo dva spadne, ale neni treba kvuli tomu
   restartovat ani reinstalovat system

10. Neni od Mikrosrotu

S pozdravem,

Hanus Adler
--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.