Co rikate Internet Exploreru 4

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Mon Mar 9 17:39:22 CET 1998

> 1. bezi mi na linuxu, mel jsem ho na hp-ux a solarisu a pokazde vypada
>    stejne

M$IE ted bude i na nekterych Unixech.

> 2. u uzivatelu na winnt a win95 vypada skoro stejne a konfiguruje se
>    stejne jako na unixech

To je pravda, ale totez bude zrejme platit i u M$IE, ktery je konec koncu
uz ted portovany na Macintosh.

> 3. nemusim se bat, ze mi nejakej uzivatel stahne odnekud nejaky ActiveX
>    trojsky kun a zrovinka bude mit dostatecny prava na smazani
>    drahocennych dokumentu vedeni firmy

ActiveX jde zakazat.

> 4. communicator 4.04 mi zabira na linuxu necelych 14 MB (vsechny
>    soubory; samotna binarka se staticky slinkovanym Motifem ma 8MB)

To je srovnatelne s M$IE pro Windows, nektere jeho instalace maji spis
mensi rozsah.

> 5. mohu mit bez jakychkoli problemu nainstalovano vic verzi (treba abych
>    mohl testovat vzhled stranek ve starsich lec stale jeste popularnich
>    verzich)

Zato ve Win95 Navigator zasahuje do registry.

> 6. zdrojove kody budou k dispozici behem par dni

Az z nich odstrani neslusna slova, jak jsem se kdesi docetl.

> 7. pri jeho instalaci nemusim restartovat a zadna nastaveni se mi
>    nezmeni

Jako bod 5.

> 8. umim diky nemu tvorit stranky, ktere lze zobrazit stejne dobre na
>    Unixu, Windows i na jinych platformach

Pomoci FrontPage Express ne?

> 9. sice tak jednou za mesic nebo dva spadne, ale neni treba kvuli tomu
>    restartovat ani reinstalovat system

Na Wintelu pada porad, mnohem casteji nez M$IE

> 10. Neni od Mikrosrotu

Ale zase je od Netscape :)

Petr Nachtmann