Co rikate Internet Exploreru 4

Roman Kanovsky rkan at ms.anet.cz
Tue Mar 10 07:15:29 CET 1998

-----Pùvodní zpráva-----
Od: Petr Nachtmann <petrnach at prfdec.natur.cuni.cz>
Komu: Martin Gerboc <gerbocm at geocities.com>
Kopie: smajlik at cs.felk.cvut.cz <smajlik at cs.felk.cvut.cz>
Datum: 9. bøezna 1998 9:52
Pøedmìt: Re: Co rikate Internet Exploreru 4

????? Jepsi mozna co se tyka spolehlivosti. Co se vsak tyka prace uzivatele
s timto produktem je jednoznacne lepsi IE. NAvic Netscape ma trochu vetsi
problemy s JAVA applety, zobrazovana grafika a usporadani stranky take neni
nic moc. Kvuli netscapu jsem musel predelavat cely system hlasovani na
http://www.missonline.cz , protoze nescape ignoruje parametry u appletu
pokud je stranka v jinem jazyce nez v Anglictine (mysleno kodovani). Dal
jsem zjistil, ze Netscape neumi zobrazovat spravne JPG soubory (jen nektere,
ale neprisel jsem na to podle ceho se rozhoduje zda je zobrazi ci ne). Pokud
se na stranky uvedene vyse podivate IE a NS je to pekny rozdil. Navic MS IE
je zadarmo.

Jsou to me soukrome nazory, proto prosim nekamenujte mne za ne.

Roman K.