Co rikate Internet Exploreru 4

Martin Gerboc gerbocm at geocities.com
Tue Mar 10 10:22:13 CET 1998

> ????? Jepsi mozna co se tyka spolehlivosti. Co se vsak tyka prace uzivatele
> s timto produktem je jednoznacne lepsi IE. NAvic Netscape ma trochu vetsi
> problemy s JAVA applety, zobrazovana grafika a usporadani stranky take neni
> nic moc. Kvuli netscapu jsem musel predelavat cely system hlasovani na
> http://www.missonline.cz , protoze nescape ignoruje parametry u appletu
> pokud je stranka v jinem jazyce nez v Anglictine (mysleno kodovani). Dal
> jsem zjistil, ze Netscape neumi zobrazovat spravne JPG soubory (jen nektere,
> [...]

1. Uzivatelsky mi pripada lepsi NS. Veci, ktere velmi casto pouzivam a
ktere mel NS uz ve verzi 3 nema MSIE ani ve verzi 4!!!

2. Ano souhlasim, v NS mam problemy s Javou. Nektere stranky mi proste
nechodi. Nevi nekdo, cim by to mohlo byt.

3. MSIE je zadarmo, coz dlouho byl silny argument pro jeho pouzivani.
	Jenze NS je uz taky zadarmo. :-))
 Problem je taky v tom, ze vic nez polovina Internetistu pouziva
browser, ktery ma na PC predinstalovany a zkuste hadat, ktery to na
nejrozsirenejsi platforme (tedy Windows) je? Takze neznaji NS, dokud si
ho sami nevyzkouseji.

4. NS je pro me lepsi, MSIE horsi, ale jsem zastancem toho, co by
Internetu urcite pomohlo. Totiz spolecne standardy. Ale predstava, ze by
si zastupci obou firem sedli ke stejnemu stolu a podali si ruce je velka
sci-fi.

Martin