FW: pozor

Roman Kanovsky rkan at ms.anet.cz
Wed Mar 11 11:41:48 CET 1998

Ono je to trochu jinak. Pokud se divate na virus jako na neco co vám skodi
(maze soubory, zaplacava disk, restartuje PC apod.), tak je tato zprava sama
osobe virem, protoze vam zaplacava disk, mailbox ci neco jineho. Tato zprava
zcela urcite nebyla vytvorena s umyslem nekoho varovat, ale spis skodit (já
sám jsem mel techto zprav v dobe jejich nejvetsiho rozmachu v poste asi 20
denne (a to nepocitam to co mi doslo z ruznych konferenci)).
Zprava pokud je napsana v text/plain skutecne nemuze obsahovat virus.
(zkuste napsat nekjaky virus v notepadu :)). Problem muze byt ale ze
zpravami, ktere jsou odesilane jako HTML. Pak hrozi nebezpeci sposteni
nebezpecnych ActiveX (je u M$ produktu).

Roman K.