Linux as router (fwd)

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Thu Mar 12 00:15:25 CET 1998

On Wed, 11 Mar 1998, Jan Kurik wrote:

> WinProxy je firewall
> WinRoute je router

*** a dale je WinRoute tez mail a proxy server, firewall, NAT.

>     WinRoute znam ale pouze z doslechu a referenci, takze nevim jak to v nem
> funguje. Ty reference jsou ovsem velmi dobre. WinProxy pouzivame ve firme k
> plne spokojenosti ale pri instalaci nove aplikace jdouci na internet (IRC,
> RealAudio ...) je ho nutno vzdy prenastavit aby bylo pruchozi.

... coz u WinRoute neni potreba - je plne transparentni.

>     Jestli jsem si moc vymyslel, tak mne opravte :-)

*** No, trochu. Dalsi podstatny rozdil je v tom, ze WinRoute je o ROK
AKTUALNEJSI program, tez s velkou pravdepodobnosti BUDE dalsi vyvoj
WinRoute. U WinProxy bych se docela bal...

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460                                           projekt at pinknet.cz