Co rikate Internet Exploreru 4

Chroustovský Petr metrex at kh.cesnet.cz
Thu Mar 12 06:52:43 CET 1998

Ja osobne nejsem zastancem ani jednoho z produktu. Pracoval jsem jak pod
Netscape tak i pod MSIE. Podle meho nazoru kdyz se nekdo nauci jezdit na
hrbatem koni, tak je to jeho problem. Je asi pravda, ze kdyz mate pres pul
pocitace od M$, tak je blbost tam cpat jeste neco jineho. Vetsinou to spolu
moc nefunguje.Jednu zkusenost jsem ale ziskal. Jeste donedavna jsem pouzival
MSIE 3.02 CZ. Po vseobecnem vychvalovani jsem si slavnostne nainstaloval
MSIE 4.01CZ a ejhle !!! Dotycny mrzak mi preinstaloval MAPI a najednou mi
prestalo chodit sitove sdileni faxu pres Microsoft Exchange. Je to dost k
zlosti, kdyz si firma nici vlastni produkty !! Neslo ani spusteni M$ Exch.
ani nastaveni posty a faxu, natoz tisk na M$ Fax. Pomohlo az zpetne
odinstalovani a nove nainstalovani M$ Exchange (ten si totiz MAPI prepsal
zpatky). Ted jsem jenom zvedav kde nebude zase co chodit. Ze bych chtel ja
chodit pres pul fy posilat faxovy soubor to se mi zrovna nechce. To at si
radsi MSIE 4.01 CZ trhne ....(systemovou promenou).

s pozdravem

Petr "chroust" Chroustovsky <metrex at kh.cesnet.cz>