M$ ?

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Mon Mar 16 11:11:01 CET 1998

> Date: Fri, 13 Mar 1998 22:54:12 +0100
> To: smajlik at cs.felk.cvut.cz
> From: Ross Hedvicek <ross at olsusa.com>
> Subject: Re: M$ ?

> To je jen takovy vtipek svepravnych idiotu, co sami nikdy nic nedokazali a
> mysli si ze Microsoft (a Bill Gates) vydelava PRILIS mnoho penez. $ je
> znacka pro dollar - tudiz je to jen obmena zkratky pro Microsoft  neboli
> MS. Tehoz vyrazu se pred lety pouzivalo pro Compuserve, kdyz drive uctovali
> za kazdou hodinu spojeni - bylo to Compu$erve.
>
> Pripada mi podivne ze by se nekdo v Cesku nad tim vzrusoval - takova
> [...]

Odmyslim-li si tradicni zlucovitost a potouchlost autora, musim podotknout,
ze pro nas je na M$ hloupe to, ze svou promyslenou politikou zpusobuje
rostouci zavislost na M$-"expertech". Jejich uzasne produkty totiz zasadne
oplyvaji prehrsli okynek, klikacich policek a podobnych blbinek, zatimco
nastroju za automatizovatelnou administraci je totalni nedostatek (napr.
zkusenost s Win-NT, MS-Exchange ap.). Ovsem za prislusnou uplatu Vam takove
nastroje pani od M$ radi udelaji, protoze knihovny maji a jen uplacaji
"command line interface". Penizky za takove prace vsak plynou kamsi za more
a nasi ekonomiku to tedy asi na nohy nepostavi.

K Telecomu: soucasny stav je vyplodem exministra Dyby (pisnickar Hutka jej
nazval primerene gaunerem a chudak Dyba ho zaluje za urazku) a jeho nohsledu
(zaruceny monopol do roku 2000) a ja osobne neznam nikoho, kdo by tim byl
nadsen nebo to schvaloval ci povazoval za normalni.

Rosta by mozna mel vylezt ze sveho pohodlneho mistecka za peci a zkusit
to tady, kdyz je tak chytry. Ovsem to by byl chudak navratily emigrant,
na ktereho by byli vsichni zli...

BTW: Spravne ovsem pouziva geograficky nazev nasi zeme, tj. Cesko; to se mi
     libi. :-)
--
                                                Lubos Kaspar