ICQ a proxy

Skolsky urad Decin su3502dc at uiv.cz
Mon Mar 16 15:35:58 CET 1998

Dobry den,

tam jsem si stahnul Mirabilis ICQ. Zkusil jsem ho nainstalovat na PC,
kde je modem. Vse probehlo bez problemu a vypada, ze to funguje. Ted
bych ho chtel nainstalovat na PC, ktery se do Inetu pripojuje pres
proxy. Konkretne se jedna o WinProxy 1.4. Zde jsem zapnul moznost
pouzivani SOCKS 5 (jaky je rozdil mezi SOCKS 4 a 5?). Pri konfiguraci
ICQ jsem vyplnil vsechny nalezitosti (IP proxy serveru, nastavil
SOCKS 5 a port 1080, na kterem bezi. Po vlozeni hesla, ktere chci
pouzivat, se zacal autorizovat uzivatel a objevilo se hlaseni, ze
program provedl neplatnou operaci a bude ukoncen. Toto jsem zkousel
nekolikrat se stale stejnym vysledkem. Nevite, v cem by mohl byt
problem?

S pozdravem
               Petr Janda
          informatik SU Decin