ICQ - pouzivani

Pavel Mikunda micomp at usa.net
Wed Mar 18 13:50:50 CET 1998

>nainstaloval jsem si Mirabilis ICQ, ale nejak mi neni jasne, jak ho
>mam pouzivat.
>Nasel jsem si jednoho cloveka, se kterym chci komunikovat. Mam ho v
>sezanamu, kliknu na nej levym mysitkem a objevi se menu, nevim vsak,
>jakou polozku mam vybrat, abych se s nim spojil.

V offline rezimu lze poslat zpravu prikazem MESSAGE
V Online rezimu totez nebo lze pouzit ICQ Chat.

>Jak poznam, ze je do
>Inetu pripojen?

Jmeno se v seznamu presune do casti Online a zmodra. Pokud dotycny vyzaduje
autorizaci, musi s pridanim do seznamu souhlasit. Jinak se ti online
nezobrazi.

>Dejme tomu, ze chce nekdo komunikovat se mnou. Ja jsem zrovna pripojen
>do Inetu, ale jak me to najde, kdyz mam komutovane pripojeni a dynamicky
>pridelovane IP?

Posle ti Message, ktere je ulozeno na ICQ serveru. Funguje to podobne jako
SMS u mobilu.

S pozdravem
Pavel Mikunda
micomp at usa.net