O informatice v ceske a anglicke verzi..

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Thu Mar 19 15:53:43 CET 1998

At 03:11 PM 3/19/98 +0100, Skolsky urad Decin wrote

>Bohuzel pouze emericky informatici vedi vsechno. Napr. jak se cesky,
>slovensky, madarsky .... rekne chrestys. :-)

Uznavam svoji neznalost... zkusme to jeste jednou - jak se cesky SPRAVNE
rekne bobwhite nebo mockingbird (oba dva, jsou to druhy ptaku, mi litaji
okolo baraku) a nebo manatee (to zase zije v rece co tece za nasim
domem)...??? A vite jaky zvuk vydava mockingbird? Jak se cesky rekne
groundhog nebo gopher (docela internetovy vyraz :-) )... cestina je jazyk
technologicky zaostaly... to je to...

Rad uslysim spravna ceska pojmenovani :-)  Celkove se ridim pravidlem, ze
kdyz anglicke slovo vystihuje to co myslim lip, tak pouziji anglicke slovo
nez abych to potvoril ceskym. Pro mne vzdy joystick zustane joystick -
nikdy to nebude "radostna hulcicka".

:-)
Rosta