Promereni & reklamace

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Fri Mar 20 11:21:23 CET 1998

Mate nekdo podobne zkusenosti?

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 19 Mar 1998 20:46:42 +0100
From: zimmermann <zimmermann at mbox.vol.cz>
To: netinfo-l at vol.cz
Subject: Re: NOVE modemy

(...)

Bohuzel nejsem tehoz nazoru, jsem na analogove ustredne, ihned jak mi prisel
ucet Telecomu ktery se mi nezdal,tak jsem jej uspesne reklamoval. Takze to
jde. Je to jen chtit . Samozdrejmne ze tuto reklamaci Telecom neuznal, ale
CTU uz ano,jinak se da odvolavat i dale. A jestlize se nemuzete dovolat
kamkoliv, tak je to duvod k reklamaci. Jinak pro formu anal.ustredna nema
moznost okamziteho vypisu cehokoliv. Takze jsem mel jen hole ruce a hlavu .

Jinak na cisle 129 vam linku promeri i kdyz je duvod jen, ze se vam nezda ze
funguje. Toto ucinte prubezne alespon 10x a pak reklamujte ucet,myslim ze se
vam nejaka ta koruna hodi.

Zdravim   Beda

zimmermann at mbox.vol.cz