Konverze z formatu Correl do bezneho (PCX,GIF ap.)

Juricek Stefan juricek at mnd.cz
Fri Mar 20 13:32:13 CET 1998

> Dobry den a podekovani vsem, kteri mi odpovedeli. Domnivam se, ze neco
> takoveho existuje podle teze "na Netu je vsechno, otazkou je pouze,
> kde to najit". Corel nemam (a ani nechci mit), ale potrebuju (bohuzel)
> nejake .CDR obrazky vkladat do textu eventuelne samostatne tisknout.
>
> Ludek Dohnal

Dnes jsem instaloval Paint Shop Pro 4.14 (velmi dobry shareware
bitmapovy editor), ktery se m.j. nachazi na cedecku z posledniho Chipu
(3/98), mimo jine mi v prubehu instalace avizoval, ze dokaze importovat
CDR format ve verzi Corel 6.0, a nasledne ulozit do vetsiny bitmapovych
formatu.

Bez zaruky, zatim nevyzkouseno.

S pozdravem

Stefan Juricek