Pripojeni a problemy souvisejici (fwd)

Miroslav Suchy family.suchy at telecom.cz
Sun Mar 22 12:00:45 CET 1998

Nelze jinak nez se rovnez vyjadrit:

I z me adresy lze usoudit, kde jsem asi pripojeny. Ja si ale myslim, ze
kvalita pripojeni zavisi nejen na lince, ale predevsim na modemu.
Bohuzel, Telecomem propagovane modemy Microcom jsou ve skutecnosti pro
pripojeni prakticky nepouzitelne.
Aspon tak to mam vyzkousene. V praci mame Microcom Office Voice, Microcom
Deskporte a USR Sportster. Jedine modem USR udrzi linku, Microcomy padaji
nebo se nespoji vubec.
Doma se pripojuji taktez modemem USR a krome vyjimek, kdy ma Telecom
rozhozeny server (tzn ze se v dany cas nepripoji nikdo z mych znamych s
jakymkoliv jinym modemem), mi linka nespadla.

Nelze se divit, ze Telecom propaguje prave modemy Microcom. Ma z jejich
"kvality" prece prospech!!!

M. Suchy

family.suchy at telecom.cz

http://web.telecom.cz/msuchy/index.htm
ICQ 3531587

Odesílatel: Walter Muller <walter.muller at TELECOM.CZ>