zadost o radu

Vlach Vladimir vlach at mail.stand.cz
Tue May 5 00:04:53 CEST 1998

Nazdar,
V nemeckem Inetu se moc nepohybuji, ale co vim tak:
www.yahoo.au , www.yahoo.com.de (nebo tak nejak)
Svoje "mirrory" tam ma i excite.
Nejedna se pouze o zrcadla ale o pprizpusobene vyhledavace pro urcitou
zemi.
Vedel jsem i o jinych ale uz dlouho jsem je nepouzival. Ve vyse uvedenych
by jste mohl najit i nejake jine:)
S pozdravem

Vlada Vlach mailto:vlach at brn.czn.cz
Brno

Ahoj,

Prostrednictvim teto e-konference by jsem chtel pozadat o radu pri
vyhledavani v internetu.
pro me podnikani , potreboval bych najit nektere vyhledavajici firmy  v
nemecky mluvicich zemich. Jfedna se mi o firmy podobne nasim ceskym jako
seznam.cz nebo uzdroje.cz kde je mozne fulltext vyhledavani. Dejte mi vedet
, pokud nekdo zna tyto adresy v Rak. Nem. Svyc.
Take  bych rad ziskal informace o domenach jednotlivych statu, kde jsou
mozne sehnat.
Dekuji za pomoc!

Martin Ille

e-mail: mille at tb.bohem-net.cz