Rodna cisla

Chrz Patrik - NH xchrp03 at vse.cz
Tue May 5 09:54:12 CEST 1998

In article <354E3ADD.2C3FA488 at traveller.cz> Ales Chlopcik <vps.vnpm at traveller.cz> writes:
>From: Ales Chlopcik <vps.vnpm at traveller.cz>
>Subject: Re: Rodna cisla
>Date: Tue, 05 May 1998 00:02:05 +0200

>vypadat

>    Kde to bylo ?? Zajima mne to profesionalne. Odpoved prosim na muj e-mail.

>(zkraceno)

>    Oficialni rodne cislo ma strukturu :

>RR-MM-DD/PPPK

>    Kde :

>    RR - posledni dve cislice roku narozeni
>    MM - mesic narozeni pricemz zeny maji + 50
>    DD - den narozeni
>    PPP - poradove cislo v matrice (celostanne unikatni)
> [...]

Souhlasim.
Jinak roku 2000 se nemusime obavat, protoze ta ctyri cisla za lomitkem jsou
teprve (ted me neberte za slovo) od roku 1953 ?. Predtim ta byly pouze tri
cisla. Take od te doby jsou rodna cisla delitelna 11.

Takze clovek narozeny dejme tomu v roce 2001 nebude mit stejne rodne cislo,
jako clovek narozeny v roce 1901.

Predpokladam ze do roku 2053 se to nejak vyresi at tak, ze se zase jedno
cislo na konci ubere, nebo prida.

Patrik Chrz