Rodna cisla

Chrz Patrik - NH Xnedp03 at vse.cz
Mon May 11 12:56:05 CEST 1998

In article <355092C8.7934 at isc-queens.co.uk> Eugene Svoboda <e_svoboda at isc-queens.co.uk> writes:
>Date: Wed, 06 May 1998 17:41:44 +0100
>From: Eugene Svoboda <e_svoboda at isc-queens.co.uk>
>Subject: Re: Rodna cisla

>No, ja ziju v Anglii a musim si pamatovat (number cislo, X character
>pismeno)
>a)Social Security number -XXnnnnnnX
>b)National Health Sevice number - XXXXXnnn
>c)Cislo ridicaku - XXXXXnnnnnnXnnXX
>d)cislo bankovniho uctu - nnnnnnn - nnnnnn
>e)cislo bankovni karticky (PIN) - nnnn
>f)Cislo pasu (a taky meho pasu - to se ale rok od roku zvetsuje a
>manzelka mi nadava..)
>atd
> [...]

No proste vidim, ze rodne cislo je bezvadny vynalez.
1) snadno zapamatovatelne
2) Alespon castecne se da zjistit, zda to neni uplny nesmysl
3) Jeho majitel si ho muze alespon castecne zkontrolovat

Dokazete si predstavit kolik by bylo tech chyb a duplicit kdyby to bylo
nejake "bezrozmerne cislo".

Patrik Chrz