Telefon

Stanislav Cmsax cisar at pha.pvtnet.cz
Fri May 15 01:02:08 CEST 1998

Dík za poradu. Vyzkousíme.
Zatím èau,èau Gábina
Adam AHA Hauner píše ve zprávì <199805142123.XAA24601 at ns.felk.cvut.cz>…

> Poraïte mi prosím,jestli existuje nìjaký prográmek pro sledování
proteklého
> èasu a hlavnì penìz pøi pøisátí poèítaèe na telefonní linku.Aby mi to vzdy
> ukázalo,kolik se od zaèátku mìsíce uz probendilo penìz.Pokud nìco takového
> je,tak kde to získat.

Doporucuji libovolny editor a napiste si tam "MOC". Pak jen umistete na
plochu a budete mit neustale prehled, kolik jste probendil.

                                        Adam Hauner

P.S.: Omlouvam se, mam rozvernou naladu. =) Ale ty programy jsou...
Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt at pinknet.cz
http://www.postcard.cz/