Platby pres Internet

Radek Saturka radeks at usa.net
Fri May 15 10:05:47 CEST 1998

> Vazeni,
> Zajimalo by  me, jake mate zkusenosti s platbou pres Internet.
> Pokud vim, jsou 2 moznosti
> - dat bance prikaz platby do zahranici (hladka platba, coz je pri
> malych castkach neefektivni vzhledem k vysi poplatku)
> - platebni kartou (riziko zneuziti)
>
> Ani jedna z vyse uvedenych mi nepripada jako nejvhodnejsi.
> U druhe moznosti (platebni kartou), pokud pomineme zneuziti treti
> osobu, da se nejakym zpusobem pohlidat, zda dodavatel sluzby vycerpa
> jen dohodnutou castku, nebo je to jen otazka duvery??

To prece uvidis na vypisu. A kdyz to nesedi, tak podas protest bance.
Treba kdyby nekdo vyuzil tvoje cislo a objednal si neco, tak ti
castku VISA vrati a zacne vysetrovat. Z te objednavky prece musi
zjistit kam bylo (to neco) doruceno, a jde k soudu.

V dobu ty mas davno penize zpet na svem ucte, z kapsy VISY

Cislo karty neni zadna tajna informace, staci, aby jsi platil v
restauraci - a zustane tam kopie otisku. A koupit ty kopie od cisnika
nebude asi tak velkej problem.

Osobne na Inetu nenakupuju, ale platim VISOU. Treba rezervaci hotelu
bez karty v nekterych zemich tezko zvladnes.

> Rene Foral

Radek