Jednoduchy vybirac POP3

Lukas Mizoch xmizoch at prf1.osu.cz
Mon May 18 13:50:03 CEST 1998

Preji hezky den.
Mel bych na ucastniky konference takovy dotaz. Nevite o nejakem
jednoduchem programu pro Windows, ktery by dokazal stahnout ze
zadaneho POP3-serveru postu, pripadne poslat odpoved?
Podminkou je, aby ta utilita byla co nejmensi, nepotrebuji ani tak
komfort, jako co nejmene zabraneho mista.
Zkousel jsem to hledat na Internetu, ale vsude jsou jen velke
mailovaci programy, zatimco ten muj by mel byt velky tak max.
200-300 kB.
Predem diky za odpoved.

| Lukas Mizoch, student   (ragimiri at usa.net) |
| Science Faculty, The University of Ostrava |
| http://ragimiri.base.org                   |
| http://ragimiri.home.ml.org                |
| http://lide.pruvodce.cz/ragimiri           |