xanim a netscape

Ivo Musil ivo at corpus.cz
Mon May 18 23:06:49 CEST 1998

Dobry den!

>      poradi mi nekdo jak na Solarisu v Netscape zadefinovat program
> xanim tak, aby kdyz pri prochazeni webovskymi strankami narazim na
> pohyblive obrazky se mi hned rozbehl? Zatim mi vzdy Netscape nabidne
> stazeni animaci do souboru a pak musim xanim zavolat zvlast se jmenem
> toho souboru, to funguje, ale rovnou ne.

Do souboru ~/.mailcap (pripadne /usr/local/lib/netscape/mailcap)
staci vlozit radky jako

video/x-msvideo; /usr/local/bin/xanim %s
video/quicktime; /usr/local/bin/xanim %s

kde uvedene MIME typy jsou svazany s nalezitou priponou v souboru
~/.mime-types (nebo /usr/local/lib/netscape/mime-types), napr.

type=video/quicktime            exts=qt,mov
type=video/x-msvideo            exts=avi

Znak ~/ oznacuje domaci adresar daneho uzivatele.

Tuhle konfiguraci jsem zkousel na Netscape 3 pro Solaris;
predpokladam, ze to bude podobne i u Netscape 4.

Pokud budete mit zajem, mohu Vam poslat svuj vzorovy mailcap a
mime-types mailem.

Jeste jsem si vzpomnel, ze v bookmarku mam zajimave URL na toto tema
- jedna se o http://home1.swipnet.se/%7Ew-10694/helpers.html (Solaris
Helpers Page).

S pozdravem
Ivo(sh) MUSIL