Lynx-download arj

Miroslav Renda renda at feld.cvut.cz
Wed May 20 12:21:57 CEST 1998

Samozrejme je to v prve rade chyba serveru. Ten musi pridat k souboru spravnou
hlavicku Content Type. Pokud neni zaregistrovan .arj jako typ
application/octetstream, tak server posila implicitni typ text/plain.
Ten pak NN zobrazi v prohlizeci jako text.

Mam pocit, ze IE se diva do asociaci Windows, a pokud je .arj zaregistrovan,
tak rovnou nabidne ulozeni nebo otevreni v prislusne aplikaci napr. Winzip
i kdyz je poslany spatny Content type.

MR