MAPI spool

Vlach Vladimir vlach at sporty.cz
Fri May 29 11:11:22 CEST 1998

Pokud to dobre chapu, tak to MAPI.spool napsalo v MSIE resp. Outlook Express
?
Moznosti:
a) chyba serveru (mozna se nesmazal nejaky soubor, ktery to vse zamce)
b) chyba klienta - Existuje nekde na tom pocitaci tento soubor (MAPI.spool)?

Rozhodne pouzijte docasne jineho klienta pro postu, jestli to neni serverem.
Kdy Vam tuto hlasku vypisuje. Pri startu ?

S pozdravem
Vlada Vlach mailto:vlach at brn.czn.cz
Brno        ICQ: 9511246