Lukacovicova opozicni smlouva

Adam Hauner aha at pinknet.cz
Fri Nov 6 23:07:19 CET 1998

On Fri, 6 Nov 1998, Jiri Barborik wrote:

> Tak jsem se kouknul na Novinky a co nevidim... Ivo Lukacovic,
> jeden z hlavnich organizatoru akce Internet proti Telecomu,
> ma bud hodne zvraceny smysl pro humor anebo podepsal s Telecomem
> opozicni smlouvu. Bojkot je prima vec, ale kseft je kseft...
> Kdo neveri, at tam bezi:
> 	http://www.redigy.cz/lukacovicova_opozicni_smlouva.gif

=)) Ono je tezke neplnit smlouvy a zavazky, ktere jsou podepsane v
prostredi pravniho statu dlouho pred akci "Internet proti monopolu" (IPM).
Bannery na sluzby SPT Telecom toci jeste nekolik serveru v CR, casto se
stridaji s bannery IPM.
   Zalezi tez na uhlu pohledu - Ivo si dovoli vystupovat proti postupu
sveho vazeneho (a lukrativniho) zakaznika ...

s pozdravem
--
Adam Hauner
Seznam - www.seznam.cz