WWW Bajt?

Renda S. Hosek rsh at cspl.cz
Wed Nov 18 14:25:15 CET 1998

Jiri.Cimr at cnb.cz wrote:

>      Zdar.
>
>      Tu?ím, ?e se st?hujou nebo n?co takového jsem ?etl na gsm.
>
>      Jirka

Jo, neco v tom smyslu zminoval Zajicek i v NewsOnNet, ale mam takovy dojem, ze tam
mluvil o jednom dni - asi spatne jsem pochopil, ze se jedna jen o ten patek 6.11. :(
Ani kontaktni telefony nefunguji - neustale je tam vyveseno....., bohuzel.
Zda se, ze nikdo nema zadne blizsi informace. Zkusil jsem kontaktovat spravce na
cesnetu, kde byl jeste nedavno Bajt povesen, ale zatim nikdo se mi neozval zpet.
--

 Rene S. Hosek                      Network Administrator LAN,WAN
 e-mail: rsh at cspl.cz, rsh at bajt.cz                CSPL, a.s. Decin