Internet a "spatne veci"

Miroslav NETRAIDER Mares mmares at mbox.vol.cz
Thu Nov 19 06:45:58 CET 1998

Vubec si nemyslim, ze po zrizeni domeny xxx pro porno se porno stranky
presunou do teto domeny. Dneska je pornocasopis na kazdem novinovem stanku,
o tom, ze stankari prodavaji pornocasopisy pouze osobam starsim nez 18 let
pochybuji.

Hezky den preje NETRAIDER
Hokejovy obcasnik
Zpravodajstvi z Extraligy, IHL i NHL