Monopol SPT, kacirsky nazor

Radim Kunz rkunz at ova.comp.cz
Thu Nov 19 20:48:16 CET 1998

Jsem proti monopolu telekomu, stejne jako jsem pro deregulaci najemneho.
Ale nenalhavejme si, ani po liberalizaci pausal nebude, v Evrope ne. Mozna v
Praze nebo Brne (a v centru) to nektera firma zavede, ale masove ne.

Pokud vim, tak nikde v Evrope nemaji pausalni poplatky.

Mzdove naklady managementu, to je pekne tema pro TV Nova, mozna to je
nemoralni, mozna maji fakt moc, ale v celkovych nakladech SPT to jsou
promile.
Je fakt, ze SPT ma velke zisky, taky je fakt, ze devidendy nerozdeloval,
vsechno
slo do investic. Priklad z Trince, kde jsem bydlel: SPT rozkopal cele mesto,
a nakladl
tam uplne nove kabely (zadne opravy, proste nove, pry optika), do kazdeho
bytu natahl
telefonni linku (i do tech, kde telefon neni). Co ja vim, tak se na telefon
ceka ctvrt roku.
Za komousu to bylo 10 let.

Radim Kunz

p.s. nemate dojem, ze zatimco Ondrej Neff svolaval demonstraci na 18.11, tak
se Nix s SPT
uz 11.11 potichu dohodl ?  viz   http://www.nix.cz/1117spt.html

A taky se smeju tomu, ze CSSD je proti monopolu. V dobe privatizace SPT
nebyla CSSD vubec
proti monopolu, jenom to chtela privatizovat ceskou firmou. Pry to je zlaty
dul pro statni rozpocet.
Kdyby bylo po jejich, bylo by to jako v Polsku, tarify stejne a vsude
analogy.