Monopol SPT, kacirsky nazor

Radim Kunz rkunz at ova.comp.cz
Thu Nov 19 22:25:16 CET 1998

>To je podle mne silne tvrzeni. Precetl jsem si clanek, ale nenabyl jsem
>z nej dojmu, ze by se NIX a SPT *dohodli* !
>JM

Vsimni si, ze se tam pise: "Zástupci SPT Telecom předložili tři varianty
možného řešení".
Takze to byly asi jine navrhy, nez predkladal Neff a spol., kdyz je
predklada Telecom.
Odpoved je hodne konkretni, jsou tam predcisli, casove udaje.  Je receno, ze
to je vyber jedne
z nabizenych variant.

>P.S.: Jake i/y je spravne v teto vete ve slove dohodli/y ? Tak nejak
>citim, ze by tam melo byt 'i', ale nejak to neumim zduvodnit :-(
>--
Jsem uz se skoly dlouho ven, ale myslim, ze zalezi na zivotnosti NIXu a
Telecomu.
Muzi se dohodli , stoly se dohodly . Tedka nevim, jestli je NIX vec nebo
osoba.
(pravne to je pravnicka osoba :-))  )

Radim