Antikacirsky nazor

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Fri Nov 20 17:35:15 CET 1998

On Fri, 20 Nov 1998, Radim Kunz wrote:

> Cenova politika :-)). Slo by to, ale byl by tak drahy, ze by ho nikdo nekoupil.
> Stejne jako pausal u Telekomu.

Smarjajosef, tohle samozrejme nebyl navrh, jen priklad pro srovnani s temi
dopisy... Snad je to jasny.

> To same plati pro Telekom. I s technologiemi, i se zahranicnimi auty.

(Ano. A take ma vysoke tarify.)
Jak je videt v citovanem vyse, nijak jsem se nevyjadroval k Telecomu,
natoz abych ho hajil. :-))
Opravdu jsem jen odpovidal na otazku, ,,proc maji mobily tak vysoky tarif``.

Hezky weekend preje vsem
                           BoChal.