Alternativy k Telekomu

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Fri Nov 20 20:13:39 CET 1998

> 1. Na www.bojkot.cz  jsou uvedene nektere alternativy pro pripojeni
> k internetu mimo Telekom. Je tam nejaka ostravska firma  ( tedka mam

Tusim, ze je to www.snisnet.cz

Podobnou vec nabizi www.inway.cz a Cesnet.

Vybaveni pochazi IMHO od http://www.wavelan.com/
a http://www.breezecom.com/

Z technickeho hlediska je zajimave, ze minimalne jedna z techto
technologii pouziva rozprostrene spektrum, ale pomoci skokovych zmen
frekvence. Myslel jsem, ze tam bude CDMA.

> pripojeni jen na email, takze se tam nemuzu podivat :-((  ), ktera nabizi
> propojeni pres nejake mikrovlnne spoje. Ceny jsou dost lakave. Zna
> nekdo tuhle technologii, firmu ? Ma s tim nekdo nejake zkusenosti ?
> Je to opravdu tak super, nebo tam jsou nejaka "ale" ?

"             City.Way - cena se skládá z ceny přípojky o průměrné
rychlosti 128 Kb/s a některé
             varianty připojení k Internetu.
             Economy - cena zahrnuje plný přístup a přenesení 1 024 MB
dat/měsíc. Za každých dalších
             započatých 1 024 MB je 4 000 Kč.
             Cache - připojení přes cache a přenesení 500 MB dat/měsíc. Za
každých dalších
             započatých 1 024 MB dat je 2 000 Kč.
             Standard - cena zahrnuje plný přístup bez omezení množství
přenesených dat. " + nesmite se pomoci toho stat ISP.

Cenu za Snisnet se mi nepodarilo zjistit.

> 3. Bylo udeleno nekolik licencni pro provozovani mistnich telefonnich siti mimo
> Telekom. Jak to dopadlo ? Pry vetsina z nich ani nezacala kvuli prilis nizkym
> tarifum.

Ptal bych se napr. firmy Dattel