Antikacirsky nazor

Radim Kunz rkunz at ova.comp.cz
Sun Nov 22 17:39:06 CET 1998

 Ja jsem taky pro zruseni monopolu, ale tvrdim, ze to
bude mit jine dusledky, nez si mysli O.Neff. Mezimesto
pujde dolu, mistni zustanou, nebo pujdou nahoru. Pausal
nebude. (neni nikde v evrope, proc u nas ? )

Cetl jste posledniho psa ? O.Neff by se mel rozhodnout, co chce. Chce zruseni monopolu
a liberalizaci, a soucasne nadava Telekomu, ze nechce podporovat internet. Telekom je firma, ne
nadace. Neffovi se nelibi, ze Telekom chce tlacit uzivatele do vecernich
casovych pasem. A proc by ne, je to oboustranne vyhodne, Telekom vyuzije
nocni nevyuzite linky a internetaci mozou internetovat.
Neff tam neco vyklada o internetu pro statni spravu atd. Nevim, proc by se z penez Telekomu
(a mezimestskych hovoru) mela financovat statni sprava. Kdyz chcou internet,
tak at chcou penize po MV. MV penize nema ?  Tak at polovinu uredniku vykopne.
Neff pise, ze statni sprava muze internet nasytit daty. Ale k tomu potrebuje pevnou linku,
a ne pausal.
Telekom nam dal mnozstevni slevu. Nemusel davat nic. Kecy o hlavnim
manazerovi Telekomu, ktery se boji o kreslo, jsou jen kecy. On vi, ze konci, protoze CSSD
tam chce sveho cloveka. A tarify tady nehraji zadnou roli. (mozna predvolebni, ale uz je po volbach).
CSSD mluvi proti monopolu, ale az si tam Peltram nasadi sveho strycka (synovce, bratra),
tak to utichne.
A pokud tu nekdo bude neco vypravet o ceske ceste privatizace, o tom jak chtely ceske banky financovat
rozvoj Telekomu, tak tomu neverte. Jsou to pohadky. Zadne banky nebyly, bylo jen nekolik ceskych firem,
a jejich zastance, s. Michal Kraus, poslanec CSSD. Ten vypravel ty bajky o ceskych bankach. Ceske banky
by mohly uverovat rozvoj Telekomu, ale pak uz nic jineho.

Radim Kunz

> To se vam ani nedivim, ze se rozcilujete.
>Ja to dost dobre neposoudim, protoze veskere moje
>hovory jsou k nejblizsimu ISP ;-). A co se tyce
>jednotneho pausalu tak se staci podivat na mobilni
>telefony. Uplne slysim, jak rikate, ze je to bezdratove.
>A proc ne? Aliatel take pouziva bezdratove vedeni
>a jine pouzivat nebude dokud se Telekomunistum
>nezrusi monopol.

Taky pouzivam mobil, protoze je nekdy levnejsi nez Telekom (mezimesto).