Ke gramatice a kodovani (Re: Monopol SPT...)

Jakub Mrázek mrazek at fi.muni.cz
Mon Nov 23 12:55:16 CET 1998

Lubos Kaspar wrote:

>                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Ke kodovani: V hlavickach je deklarovan kod ISO-8859-2, ale posledni
> 2 radky jsou ve Windows-1250. To je NEDOBRE! Jelikoz spravce konference
> tvrdi, ze MIME-hlavicky nefiltruje (a neni duvod mu neverit, jelikoz
> patri v tomto oboru k nejsolidnejsim), mame zde s nejvetsi
> pravdepodobnosti opet zarny priklad, jak lze pekne pouzivat
> vymyslenosti Gatese a spol. (dokonce si troufam odhadnout, ze jde
> o implicitni nastaveni nebo ani konverzi neumi, protoze v posledni dobe
> se pripady tohoto typu dost mnozi, asi umerne k tomu, jak se MS-produkty
> [...]

Tak nevim - pouzivam Netscape, pisu v ASCII a nastavene mam win-1250.
Tak nevim, proc tam je ISO-8859-2. Je mozne ze by to Netscape prevzal z
puvodni zpravy ? (protoze jsem dal Reply?)
JM

OT: Ja nejsem zastance MS, ale takove citove vylevy (jako ze se
MS-produkty siri jako rakovina) me stvou. Kdyz se mi neco nelibi, tak to
nepouzivam a ostatni nejvyse zkousim presvedcit, v cem je ten jiny
produkt lepsi. Pripadne muzu zkusit naprogramovat jiny. Nejak mi to
pripada, jako by ta nase pocitacova seslost nechtela mezi sebe pustit
laiky, kteri treba lepe a rychleji porozumi Outlooku nez by pousteli
telnet a elm (pine atd.) Co se nam vlastne na MS nelibi - ze je uspesny
? To mohl byt kazdy, kdyby se zacal orientovat prave na ty zacatecniky.
Jine firmy jsou take uspesne - ty se treba orientuji zase na
profesionalni programy. MS proste vystihl potrebu spolecnosti drive. A
ze toho trochu zneuziva ? Kdo by ne, ze ? Taky bych to delal (asi). Je
jen otazka konkurenceschopnosti MS sesadit.
No nic - nejak jsem se rozepsal, omlouvam se vsem, kteri do docetli az
sem.
JM
P.S.: Shrnuti jednou vetou - nelibi se mi destruktivni a vseodsuzujici
kritika !