Antikacirsky nazor

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Tue Nov 24 17:55:55 CET 1998

On Tue, 24 Nov 1998, Mmla Kuchta wrote:

> Re: Re: Re: Take mi nezbyva nez souhlasit. Me osobne se masova histerie =
> hnusi, at uz jde o cokoliv.

Mne taky. Proto pisu ,,hysterie``.   A ,,mne`` (ve 3. p.).

> nemluvi, ze do nakladu na mezimestska a mezistatni spojeni je potreba =
> zakompenzovat i mistni sit, bez ktere to proste nejde, zatim co mistni =
  ^^^^^^^^^^^^^
Juuuuuu!  (To je opak vykompenzovani? Nebo varianta ,,zainvestovani``?) :-)

> S rozhodnutim pana Dyby, jsem sice nesouhlasil, ale jelikoz neznam

> Koneckoncu si myslim, ze by se tu pred rokem 2001, stejne neobjevil

> Vim ze jste to prave napsal

> kdybych tam mel, jako drive stat 100% akcii, a uvital bych vasi =

No v prumeru je mozna v textu tech carek spravny pocet, ale bohuzel
jsou na jinych mistech, nez by byt mely.  :-)

> non-xenofobni diskuze, jak uz jste to presne vystihl

> ale jako diskusni tema to preci neni spatny.

Tak diskuze nebo diskusni?
Oboji je sice (bohuzel uz) mozne, ale v jednom dokumentu soucasne je to
vrcholne nevhodne.

Zdravi
       BoChal.