Antikacirsky nazor

Mmla Kuchta mila.kuchta at atlas.cz
Wed Nov 25 11:05:58 CET 1998

To jsem nevedel, ze tu mame ucitele cestiny. Pokud jste si ale nevsiml, tak toto neni diskusni skupina priznivcu ceskeho jazyka. Nikdo Vam vsak nebrani v zalozeni vlastni diskuse na toto tema. Jiste by se mnohym ulevilo, kdyby jste potom svymi sice spravnymi, ale nemistnymi poznamkami nezatezoval skupiny s jinym ucelem. Casu na to mate zrejme dost, kdyz, soude z toho, ze prochazite cely cesky internet o opravujete lidem chyby, kterych je tam vic nez dost, nepracujete. Nebo si snad vytipujete jen specificke osoby, jimz zavidite, ze maji o cem konverzovat, nos mezi ocima ci neco uplne jineho?

P. S. 1: Mne osobne se take nelibi chybne uziti, komoleni a celkova degradace ceskeho jazyka na internetu, i kdyz k tomu take cas od casu neumyslne prispeji, ale to je kapitola sama pro sebe. Verim vsak, ze se to casem zlepsi. Mozna prave diky lidem jako jste Vy. A pokud se citite byt timto Re urazen, vezte ze to nebylo v mem umyslu.

P. S. 2: Kompenzace = vzajemne vyrovnani zavazku a pohledavek

Bohumil Chalupa pí¹e ve zprávì <199811241656.RAA01665 at ns.felk.cvut.cz>.