Internet a "spatne veci"

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Fri Nov 27 09:41:05 CET 1998

> Odesílatel: Eduard Perschala <eduardp at vol.cz>
>
> Presne receno a o tom to vsechno je. NIKDO ani na Internetu a ani kdekoli
> jinde mi nema pravo urcovat co je pravda a co ne, co je spravne a co ne. A
> to plati jak pro sektare, tak pro Sisyfos.
>

> E.P.

Ktere tvrzeni je lepsi (spravnejsi) ? :

1/ 2+2 = 4
2/ 2+2 = 7

Sisyfos doporucuje (obrazne receno) zvolit 1/, druhe tvrzeni prosazoval dementni
a sileny stroj z jedne Lemovy povidky ve sbirce Kyberiada.
Mate moznost si svobodne vybrat :-).
(chran buh ze bych Vam chtel neco urcovat, ale prvni varianta
vede k letum do vesmiru a druha nevede absolutne nikam.
Viz Kyberiada :-) Vyberte si sam.)

S pozdravem
Pavel Vachtl