implicitnm nastavenm Exploreru

Miroslav Zidek m.zidek at iol.cz
Thu Oct 22 21:38:31 CEST 1998

Ahoj,
Taky se mi neco podobneho stavalo (mezi nami, jestli pouzivas W95 - tak to
je jeden veliky pocitacovy virus zabirajici asi 100MB). V Exploreru by
mohlo jit o nastaveni v nabidkovem pruhu: polozka Zobrazit/Programy ---> a
mela by tam byl polozka "Internet Explorer by mel zkontrolovat, je-li
vychozim prohlizecem" nebo neco podobneho. Policko by nemelo byt zaskrtnuto
(alespon u me to tak je a zadne otravne hlasky uz nedostavam). Co se tyka
Outlook Expressu, nevim - nepouzivam. Ale jsou z jedne "lihne", tak to bude
asi neco podobneho. Snad poradi nekdo jiny.
	Zdravi Mirek