Internet a "spatne veci"

Jan Kolahek kolacek at pce.czcom.cz
Tue Oct 27 22:36:09 CET 1998

In article <199810271552.QAA28278 at ns.felk.cvut.cz>, m.zidek at iol.cz
says...

> ------ =_NextPart_000_01BE01C9.D1F06700
>
> Nevim jestli mam (-D nebo :-( ale zda se mi to jako mirne receno blbost.
> Internet je mozne brat jako neuveritelnou zasobarnu informaci (jak zjistuju
> porad) a jen ti, kteri k nemu namaji pristup vedi z medii jako TV Nova a
> spol. jen ze je to sama pornografie a podobne. Nehlede k tomu, ze ziskat
> tyto informace (bomby, pornografie...) neni az zas tak jednoduche pro
> normalniho uzivatele.
Taxem vcera zadal v SEZNAMu hledat heslo PORNO a pak jsem si zkousel uzit
na tech vodkazech.
HODINU jsem visel na lince (to si to platim ze svyho, ne nekde u
zamestnavatele) a byla to takova votrava, furt  jsem se dostaval na ty
same sites, vsude ABSOLUTELY FREE PICTURES, ale porad ti to tam cpe samej
balast, zadny poradny vobrazky, furt ti to votvira nejaky dalsi novy
vokna, Explorer se pak chova hrozne, neda se z toho vyskocit, vsadil bych
se, ze to cely organizuje TELECOM (=SERECOM), aby mel prachy za cas
pripojeni (nakonec ta reklama na Pamelu je toho prikladem).
Zlaty "Pocasicko" na NOVA TV, sice to zadny porno neni, ale aspon vis, co
vod toho muzes cekat.
PRO MNE uz po teto zkusenosti nikdo delat zadnou cenzuru nemusi, ja si
poslouzim autocenzurou a i jinak....
> A ten nenormalni vyzadujici porno... si sve informace
> sezene klidne odjinud.
Jo souhlas. Jako nenormalni uz s touto touhou na INET UZ NIKDY!!!!!!
Nejlepsi cenzura je nechat uchyla spalit  se o INET.

--
Honza z Pardubic