fonty ICQ

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Fri Oct 30 17:04:08 CET 1998

> Po havarii operacniho systemu a nove instalaci ICQ
> se mi jakymsi zahadnym zpusobem zmensily velikosti
> pisma a fonty v panelu ICQ. Za zadnou cenu jsem nemohla
> najit, kde se pismo meni. Mohl by mi nekdo prosim poradit?

Ja ICQ nepouzivam, nicmene:

1) Predpokladam, ze ICQ ma nejake konfiguracni menu. Pokud by stale nebylo
k nalezeni, zkusil bych prave tlacitko mysi.

2) Existuje program pro uzivatelsky pritulne zalohovani ICQ na disketu,
nevim ovsem, jak se jmenuje ani kdo ho vytvoril.

3) Je mozne, ze ICQ pouziva(lo) nejaky specialni font, ktery nebyl pri
nove instalaci nainstalovan.

4) Podivejte se na http://netmag.cz/db/L19981011173750.hsn.html