Telefoní číslo ve WIN98

Vlach Vladimir vlach at sporty.cz
Fri Oct 30 18:58:10 CET 1998

Jirko,
v prvni rade bych te mel pokarat posilanim mailu do konference v HTML podobe tak
si  to prosim zprav, aby ti maily odchazeli standarne v plain text formatu.

Dalsi vytka by byla na to, kam smerujes tvuj dotaz. Podle obsahu patri uplne
jinam. Pochybuji, ze bude nekdo ochoten ti tady neco podobneho zodpovidat...

Zeptal bych se te, jestli pouzivas ceske Win98, kde josu takove pitomosti
normalni. Nevim, jestli to ale pujde resit standardni cestou. Osobne bych zvolil
postup.
- preinstalovat telefonocke pripojeni site
- preinstalovat Windows 98 CZ
- nainstalovat Windows 98 EN
- nainstalovat Windsws 95 OSR2 EN
- fdisk
- Linux :))

Zkousem bych to sestupne az pokud se mi to nepodari

--
S pozdravem