barevny postscript

JANDOVA Marcela mjandova at sunkl.asu.cas.cz
Fri Sep 11 12:59:04 CEST 1998

Mili pratele,
     dost zoufale hledam nekoho, kdo rozumi postscriptu.
Jde mi o to, mame tu barevnou postscriptovou tiskarnu zapojenou
do lokalni site. Nektere soubory stazene z webu pomoci netscapu
jako postscriptove se na zminene tiskarne nevytisknou, kdyz je
chci tisknout barevne (jako by je sezrala), ale tentyz soubor na
te same tiskarne se vytisne cernobile, kdyz prikazu print v netscapu
reknu, ze ta tiskarna je cernobila. Nektere soubory se vytisknou
v poradku barevne. Pri srovnavani zdrojaku postscriptu me taky
nenapada zadny podstatny rozdil. Soubor se nevytiskne ani kdyz ho
ulozim jako soubor pres prikaz save ne pres print. Je to chyba
netscapu nebo toho ps souboru, nebo jeste neceho jineho?
Prosim ozvete se mi nekdo, kdo umi poradit.
Zdravi    Marcela