Obchodni nabidka nebo SPAM?

Miroslav NETRAIDER Mares mmares at mbox.vol.cz
Fri Sep 18 07:45:18 CEST 1998

Dobry den,

stal se mi takova celkem zajimava vec. Asi deseti firmam jsem poslal
elektronickou postou nabidku ke spolupraci. Nekolik adresatu mne upozornilo,
ze provadim SPAM. To jsem ale v zadnem pripaden nemel v umyslu. Kdybych
dopis poslal hlemyzdi postou, tak by patrme nikdo neprotestoval. Na druhou
stranu, ma otazku: Jak se bude rozvijet e-komerce (elektronicky obchod),
kdyz prakticky kazda obchodni nabidka poslana e-mailem muze byt oznacena za
SPAM ???

Diky za Vase nazory i zkusenosti.

Preji hezky den Miroslav NETRAIDER Mares