Obchodni nabidka nebo SPAM?

Vladimir Vlach vlach at sporty.cz
Fri Sep 18 20:24:49 CEST 1998

Zdravim,
no toto je trochu kontraverzni, ale strucne. Podle me to neni SPAM !

Duvod:
SPAM je nevyzadana posta, coz Vas email urcite byl, ale na druhou stranu
nabidka na spolupraci neni zase tak velky prohresek ! Oni asi nemohli
vedet kolika lidem jste to zaslal.
Pokud se chci s nekym, kdo porovozuje server a ja chci reklamu na nem a
poslu mu mail tak je to SPAM ? NE !

Urcite bych ten mail koncipoval velmi slusnym a nevtiravym zpusobem a
pokud druha strana pozaduje neco takoveho za SPAM tak si o ni myslim
sve.

--
S pozdravem