Obchodni nabidka nebo SPAM?

Pavel Marek marek at pcd.cz
Sat Sep 19 21:09:46 CEST 1998

Vladimir Vlach píše ve zprávì <199809181725.TAA02684 at ns.felk.cvut.cz>
>Zdravim,
>no toto je trochu kontraverzni, ale strucne. Podle me to neni SPAM !
>
>Duvod:
>SPAM je nevyzadana posta, coz Vas email urcite byl, ale na druhou stranu
>nabidka na spolupraci neni zase tak velky prohresek ! Oni asi nemohli
>vedet kolika lidem jste to zaslal.

Ja sam jsem take posilal e-mailem ruzne nabidky ke spolupraci, na vetsinu z nich jsem dostal i slusnou odpoved. Vzdy jsem ale uvedl osloveni konkretni firmy, tim jsem svuj dopis odlisil od hromadne rozesilanych anonymnich nabidek. Dle meho nazoru prave toto osloveni odlisuje osobni nabidku od nezadouci hromadne rozesilane reklamy. Posilam-li velke mnozstvi stejnych nabidek, povazuji to jiz za SPAM.

Pavel Marek, As   marek at pcd.cz